فروش پایان نامه,نمونه سوال,مقالات,جدید

فروش پایان نامه,نمونه سوال,مقالات,جدید

علوم انسانی.علوم پایه.علوم پزشکی.عمومی.مدیریت.مهندسی.مهندسی عمران.نرم افزار.کارآفرینش.کارآموزی.کتاب
فروش پایان نامه,نمونه سوال,مقالات,جدید

فروش پایان نامه,نمونه سوال,مقالات,جدید

علوم انسانی.علوم پایه.علوم پزشکی.عمومی.مدیریت.مهندسی.مهندسی عمران.نرم افزار.کارآفرینش.کارآموزی.کتاب

بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

پایان نامه خیلی خوب و عالی و کامل بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

دانلود بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

پایان نامه 
بررسی رابطه سبک های یادگیری 
عملکرد تحصیلی 
 انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه
پایان نامه جامع و خیلی خوب
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلdocx
حجم فایل151 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل100

موضوع:

بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

 

مقدمه:

هدف آموزش آسان کردن یادگیری است. یادگیری را می توان به راه های گوناگون تعریف کرد کسب اطلاعات و اندیشه های تازه، عادت های مختلف، مهارت های متنوع و راه های گوناگون حل کردن مسائل. همچنین یادگیری را می توان به صورت کسب رفتار و اعمال پسندیده، یا حتی کسب رفتار و اعمال ناپسند نیز تعریف کرد. پس نتیجه می گیریم یادگیری حوزه بسیار گسترده ای را شامل می شود. هرگنهان و آلسون(2005، ترجمه سیف، 1385) گفته اند «یادگیری یکی از مهمترین زمینه ها در روانشناسی امروز و در عین حال یکی از مشکل ترین مفاهیم برای تعریف کردن است»

علاقه و تمایل به مطالعه تفاوت های فردی در زمینه یادگیری به دهه 1960 قرن بیستم برمی گردد از سال 1960 تا 1970 رشد این واقعیت که افراد در فرآیند یادگیری نه منفعل بلکه همواره فعال اند، روان شناسان تربیتی را بر آن داشت تا در زمینه یادگیری به تحقیق و تفکر و تفکر بپردازند(ایزدی و همکاران، 1386)

موضوع یادگیری یکی از مباحث مهم در حوزه روان شناسی است و بر این اساس است که انسان مهارت های خود را توسعه می دهد و اصولاً پیشرفت های بشر و توسعه روزافزون علم زاییده یادگیری است. یافته های پژوهشی نو در علم یادگیری و علوم شناختی در پاسخ به این سوال که انسان ها چگونه یاد می گیرند، به کاربردهای ذهن در یادگیری عمقی و ساختن دانش در درون یادگیرنده دلالت دارد. از این دیدگاه یادگیری فرآیندی است که طی آن فرد بازنمائی های ذهنی خود را بهبود می بخشد، تأکیدهایی که امروزه بر امر یادگیری می شود ما را برآن می دارد که برای یادگیری مطلوب و موثر تلاش کنیم و از همه فرصت ها و ظرفیت ها برای پیشبرد دانش و علم که یادگیری وسیله آن است بهره بگیریم.

یکی از بحث ها که ما را به سوی یادگیری مطلوب هدایت می کند، کنکاش در مورد شیوه ها و سبک های یادگیری است(ایزدی وهمکاران، 1386)

دانلود بررسی رابطه سبک های یادگیری و عملکرد تحصیلی و انگیزه پیشرفت دانش آموزان متوسطه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.